u owe me

Sunday, January 22, 2012

pasal??

assalamualaikum! kita berjumpa lagi. hmmmm. aku sebenarnya tak tahu nak tulis pasal apa ni. main tulis jek. haha. tulis tanpa arah tuju lah kira ni. anyway,aku nak cite sikitlah pasal life aku serba sedikit sejak dah habis spm n sekolah ni. well aku dah kerja sekarang. im a working young lady. haha. jakun gila ah. sebab first time kerja. hahaha. kerja pulak kat office mak aku. so memang ramai org dewasa lah kat sana kan. diaorang punya gurau pun tak macam gurau aku kat sekolah dulu. huhu. tu yg buat aku rindu gila kat kawan2 aku sume. huhu. >0< tapi kita dah tak pakai uniform bagai2. so,bebas lah nak pakai apa. so,tiap2 hari aku mesti pikir,"esok nak pakai baju apa ek?" yg mak aku pulak excited,. katanya dia suka match2 kan baju2 aku. hmmm. apa2 jek lah. since aku ni memang fashion blind. so,aku serahkan segala2nya kat mak aku. hehhe. so,apa lagi mentang2 aku dah dapat gaji sendiri ni,mak aku pun bukan main lagi ajak aku shopping. katanya nak dressup kan aku baik punya. haha. i hope so. dia kata baju yang aku shopping sekarang ni bleh lah bawak trus kalau sambung study nnti. hmmm. yelah mak. akak ok jek. aku malas nak pk baju apa nak pakai tiap2 hari. hahaha. semalam pun aku g shopping kat jj kat umah aku tu. belilah kasut baju seluar. hmmm. susah lah nak gi shopping. nak pilih2 lagi. nak try2 lagi. pergh! penat aku! kalau try n beli takpe lah. ini tak,try n TAK beli! memang sakit hati! huhuhu. geram jek. n aku pun dalam proses nak lose weight ni. senang nak beli baju nanti. hehehe. semoga usaha aku ni berjayalah jadinya. ok lah tata. <3 =)

2 comments:

  1. tulah ko.. ubah perangai sikit. jadi cam ak.. sumer ak tibai, asal suka dan ada duit. haha.. ak dh follow blog ko. follow ak nye lak~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. perangai mana nak ubah ni? kau memang tolak batu dgn kayu jek. =='

      Delete